torsdag 15. oktober 2009

siden sist..

Heisann venner og familie!

Det er en stund siden jeg har blogget nå. Jeg hadde ett innlegg som skulle publiseres tidligere i uken, men internettet klikket, så jeg fikk ikke publisert det. Og så følte jeg at det ble litt for sent å publisere det etterpå, for så mye hadde skjedd siden det. Men her er en oppdatering om den siste uken:

Søndag og mandag hadde vi våre første fridager! Det var herlig å ikke ha noe program, og bare gjøre det du ønsket. Søndag var jeg på gudstjeneste i en kirke kalt c3. Senere på kvelden ble en gjeng invitert til en som heter Ben, som henger her på basen en del. Der ble vi servert kjeks, ost og chai-te! Veldig godt!!:) Mandagen fikk vi oppleve Newcastle beach, og jeg lover deg; det er de sykeste bølgene jeg noen gang har sett! Jeg trodde at jeg skulle være livredd for å gå uti vannet, pga alle haiene, men det gikk overraskene fint. Selv om tanken om haiangrep streifet meg.

Tirsdag begynte en ny uke igjen. Undervisningen er veldig spennende, men samtidig veldig utfordrene. Denne uken har vært en berg- og dalbane. Onsdag var jeg klar for å hoppe på det første flyet hjem til Norge, men jeg kom meg igjennom dagen og fikk snakket om alt som plaget meg. Hele livet har alt vært så forutsigbart, og nå må vi lære å bare stole på at Gud vil lede oss gjennom enhvert situasjon. Det er ikke alltid like lett. Men bare Gud kan hjelpe meg med det. Jeg må bare stole på at han vil gi meg alt jeg trenger!

Må Gud velsigne dere rikelig idag!:)



Hannah og meg på Newcastle beach
Wing, Joel, Ben, Rachel(romvennine) og Wade



2 kommentarer:

Far sa...

Hei Bodil. Bra å høyra atte ting går bedre. Kjekkt å snakka med deg på telefon. Me klara nok å ordna betalingå for skulen på sikt meg og deg. Skal ikkje vera lett men ein dag e me kansje heldige. Lykke til videre.

Cathrine sa...

Godt å høre fra deg igjen Bodil, har vært innom to ganger uten oppdatering, så kjekt å se at ting går fremover!
Klem fra Cathrine