søndag 4. oktober 2009

da var jeg paa plass!:)

Heisann alle sammen:)

Naa har jeg vaert allerede ett doegn i Newcastle. Iloepet av tiden min her har jeg sovet mye, hilst paa en rekke folk, og kun en klarer aa uttale navnet mitt, og hun er svensk.. det er noen her nede som har hatt ett veddemaal om hvordan navnet mitt uttales.. morsomt! det er en som kaller meg for blondie, fordi hun ikke klarte aa si det.. Jeg var ogsaa saa heldig og fikk sitte paa med en leder til ett kjoepesenter her.. saa da fikk jeg kjoept meg pute! det har jeg altsaa sovet uten i natt.. saa jeg gleder meg til jeg kan legge meg igjen..

Folk her virker veldig koselige aa kjekke.. Engelsken er en utfordring, men det ordner seg nok. Jeg var saa heldig aa havne paa ett tomannsrom. Jeg bor med en jente som heter Rachel, fra USA. Det var litt herlig aa finne ut at jeg bare trenger aa forholde meg til en annen person paa rommet.. Men rommet er LITE! ca.10kvm vil jeg tippe, med koyseng. saa det er ikke mye plass aa boltre seg paa kan man si.. aa vi har ikke engang en vask paa rommet! Aa laasen virker ikke, saa doeren gaar ikke ann aa lukke skikkelig.. aa det er lutt.. jeg tror faktisk jeg kan hoere hva folk tenker.. saa jeg har vaert vaken fra 0500 idag tidlig.. men saa har jeg soevet av og paa siden 1500 igaar da.. Jeg skal ta noen bilder av rommet og slikt, aa legge ut senere..

Det er forelopig veldig toeft, skal jeg ikke legge skjul paa. Av og til har jeg mest lyst til aa bare graate, og haape at jeg snart er hjemme paa Fiskaa.. Men skolen har jo ikke startet enda, saa det gaar seg nok til.. Jeg har forresten faatt meg et australsk nummer. Det norske virket ikke her.. Snakk med far, han har nummeret.. for jeg husker det ikke, hehe.. men jeg skal informere dere senere..

Setter pris paa varme tanker og boenner! Dere er topp!!

Guds velsignelse,

Bodil

7 kommentarer:

Cathrine sa...

Bodil<3!
Godt å høre at du e komt deg vell frem, sendte faktisk meld til deg på tlf, men antar du ikke har fått den.. Tenker utrolig masse på deg, du e så syykt tøff e du! Skjønner godt du e trøtt og sliten, men eg tror det vil bli bedre etterhvert!
Legg gjerne ut en postadresse etterhvert også!
GLA I DEG!
Store klemmer fra Trondheimstudenten din:)

Eline sa...

Bodiiil <3 ååh, du e verdens tøffaste du! Kjempekult at du tør å gjer d, du kjem heilt sikkert til å få en FANTASTISK opplevelse:D Ting kjem nok til å gå sej til etterkvart, men forstår godt at d e vanskelig i begynnelsen :) Bere tenk på kor bra alt vart i Hurdal når vi begynte å bli kjent med kvarandre alle sammen :D Ej he stor tru på at d går veldig bra me dej!
Gleda mej til å lese alt på bloggen din å følge med på ka du styre med!:)
Kjempegla i dej skjønne "blondie" :D thihi
STOR klem frå Eline :)

MOR sa...

Kjekt m nyheter på bloggen,Bodil..takk for tlf.drøs...Luk.21.15 KJEMPEKNIB

Anita sa...

"Han går ved min side, Han leder min gang. Han blir ikke trett han som jeg. Og nådig Han vokter meg livsdagen lang. Han sviker ei, svikter meg ei!!!"

Sitter og hører Solveig Leithaug synge denne sangen, og kjente på at jeg skulle sende refrenget på sangen til deg! Stå på Bodil:)

Kristine sa...

Kjekt å hørra at du e komt deg på plass! D e nok litt tøft i starten, men d går nok fint ska du se;) Husk at dei andre e i same posisjon så deg! Glede meg t å fylla me her inne... så snakkes me snart! Kjempe gla i deg... smask

Lene sa...

Hei Bodil. Så kjekt å høre fra deg. Det kommer nok bare til å bli bedre for hver dag som går, og språket, det kommer skal du se. Det vet eg! Du e tøff Bodil, og eg gleder meg til å høre alt det spennende du kommer til å gjøre... Tenker på deg. Stor Klem fra Lene

rannveig sa...

du, prøv å hetta rannveig i søramerika! :p