torsdag 21. oktober 2010

når nettene blir lange og kulda setter inn..


er det fort gjort å savne Australia, varmen og de nydelige strendene...

Men, virkeligheten kaller; JEG ER I BERGEN!!

og våknet opp til administrativsbygget og snø...

selv om det er like vakkert som alltid, så dukker ett dilemma opp: kanskje jeg skal gå istedenfor å sykle idag??
neida, jeg syklet.. og angret en smule på det da jeg var våt opp til knærne..
Så etter en våt sykkelopplevelse...

...syntes jeg at jeg fortjente å få tidenes klassiker på plass i hjemmet..
Så da er det ikke så verst å være i Bergen når kalenderen nærmer seg vinter samtidig som den for ett år siden nærmet seg sommer..

så når nettene blir lange og kulda setter inn.. passer det fint å sitte inne på se på disney film :)

1 kommentar:

Stine sa...

Så skjønnheten og udyret i går! Glede seg!

Forresten er det alt for vått i Bergen nå...