mandag 2. november 2009

Sommeren er her!!

Ja, du hørte rett!! Sommeren og heten er kommet for fullt. Noe som også innebærer varme netter, og mye solkrem. For solkrem er noe man ikke bør gå ut uten her. Man blir solbrent fort som bare det. Jeg har foreløpig klart meg fint, men mange andre kommer til å merke smerte noen dager. Men ja, nok om sommeren, som dere der hjemme lengter etter. En ny uke har passert. Det skjer ikke alltid like mye, derfor føler jeg ikke alltid at det er så mye å blogge om. Denne uken er en slik uke. Vi har hatt mye lekser, noe som har medført lite fritid. Men jeg skal prøve, etter beste evne, å gi dere ett sammendrag av uken som gikk:

Denne uken har vi hatt spirituell krigføring som evne. Et evne jeg ikke har hørt mye om før, selv om det er et kjempeviktig evne. Taleren snakket om hvor vi kom fra, skapelsen, Guds natur og karakter, og hvilke metoder satan bruker, demoner og slikt! Veldig interessant! På lørdag, på youthstreet, deltok vi på Rhemafestival. Rhema er en kristen radiokanal her i Newcastle, eller den eneste. Og for å samle inn penger slik at de kunne fortsette driften, hadde de en musikkfestival. Så vi hjalp til der. Min jobb var "green room". Jeg sørget for at artistene (ingen kjente, kun lokale), hadde det fint, satt fram mat og drikke og slikt. Det var greit nok. Herlig med to fridager nå. Imorgen begynner vi på an igjen.

På søndag skal jeg på album recording med Hillsong! Ja, jeg gleder meg! Så neste uke har jeg mer å skrive om:) Beklager, dette ble et veldig kjedelig innlegg! Men jeg ville ikke skuffe fansen med å ikke skrive noe på 2 uker! Kommenter gjerne, jeg blir så glad!!

Guds velsignelse!

2 kommentarer:

Anita Pipita Chikita sa...

Hallo i luken søster;)
Høres deeeiligt ut med sommer og sol - her har høsten slått til for fullt...Brrrrr.... Så det hadde ikkje vore å forakta å hatt ein tur til Australia nei! Du e heldige:)
Kjekt å høra at du trives og har det bra!!! Virker utrolig spennende alt det du får lære og oppleve:) Hadde vore kjekt med ein drøs på tlf snart:) Snakkes

Cathrine sa...

Yay fansen sier seg fornøyd med et nytt innlegg Bodil! For jadda jeg e i fanskaren lett! Hehe.. Håper du hadde det kjekt på Hillsong? Mens du styrer m solkrem blåser det storm (?) utenfor mitt vindu - kaldt og virkelig høøst (med rask fare for vinter nå..) Jaja, that's Norway! Så en kopp med rett i koppen e aldri å forakte her..!
Jeg digger deg!
Klem