tirsdag 17. november 2009

my whole life I place in your hands..

sååå.. en kjapp oppdatering for alle ventene fans.. den siste uke har det skjedd mye, og jeg har hatt internett stopp, så derfor lite aktivitet de siste dagene, beklager så mye.. men det er bare det at det tar så mye av min tid å være på internett pga. at det går veldig tregt, og at det er så vanskelig med tidsforskjellene å holde kontakt! For alle som ikke vet, er tidsforskjellen 10 timer!! så når jeg sover, leker dere, og omvendt.. Siden sist har jeg vært i SYDNEY og på HILLSONG live recording.. det var helt utrolig bra, gleder meg til plata kommer ut! Men ja, det var veldig bra. Godt med ett avbrekk fra Newie;)

Gud har vist meg så utrolig mye den siste uken. Vi har hatt "Den Hellige Ånd", og det har bare vært helt fantastisk. Vi fikk mulighet til å fullt av Den Hellige Ånd onsdag kveld, og Gud viste seg så klart for meg, det var helt fantastisk. Jeg har siden jeg kom hit slitt meg å virkelig gi Gud alt, fordi det virket så skummelt, men nå som jeg virkelig stoler på Ham, og lar Han lede meg gir livet en helt ny mening! Gud har myknet hjertet mitt veldig, og det er bare så herlig!!! Jeg skriver ikke alt her, så kan dere heller spørre meg om dere lurer på noe!

På fredag drar vi opp til "Surfers Paradise", der vi skal tjene på schoolies! Det er akkurat som en australsk russefeiring, bare at det kun er en uke, men da VELDIG intenst i en uke. Så vi skal være der som lys i mørke, lage pannekaker, tømme søppel, trøste dem, følge dem hjem osv.
Så ikke forvent ett nytt innlegg på omkring 2 uker. Og så skal jeg få ut bilder etterhvert, jeg lover! Men internettet er så tregt, at jeg ikker orker nå!

Gud velsigne deg!!

- BO - som jeg er kjent for her nede;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hello my dear sister:-)

This is your youngest brother speaking. It is so nice to read about your experiences in Australia. It seems like you already have grown vastly in your faith, and that indeed makes me happy.

Enjoy your stay in Surfers Paradise. I hope you also will find time to ride the waves:-)

Cathrine sa...

Yeah fansen er fornøyd Bodil!
Takk for et nytt innlegg - gjør meg godt å høre at alt er bra med deg altså og at du har vokst masse i troen!
Go tur t Surfenes Paradis! (e så artig at du reiser maange av de samme stedene som eg engang har vært..)
Gla' i deg!

Anonym sa...

Åå, nice at det e någen andre så kan kalla deg Bo når ikkje du e heima! :D Veldig kjekt å lesa om koss du har det.. Gjør meg glad at du har det så bra! :D

Klem fra Johanne! :)