onsdag 8. oktober 2008

Tilbake på Verket :-)

Så var eg då tilbake på Hurdal Verk itte høstferien, som gjekk utrulig fort.. Va utruligt kjekt å treffa venner og familie igjen! Å så va d utruligt kjekt at eg fekk med meg Gospelcupen før eg reiste! Sjøl om eg ikkje spelte så va d utrulig kjekt å bare se på, samt ver me på gospelcupshowet på lørdagskvelden!! Veldig bra:)

Når eg landa på Gardermoen på mandagskveld, å hadde funne bagasjen va det kje lenge før det eina kjenta fjeset itte det andra dukka opp! Det va så utruligt kjekt å se alle igjen! Det blir litt spesielt når me bur så tett oppi kvarandre:) Me trekkte ittekvart ut me bussholdeplassen der me venta på ein buss så va 45 min for sein! Det va brems det! Men heldigvis så gjekk me kje opp for samtaleemner, for alle hadde någe å fortella kvarandre! Tilbake på verket fekk me møda igjen di så hadde komt seg opp på egenhånd, åsså va det samling på C-stuå! Der va det kveldsmat for någen, å bare masse småsnakk og kos! Veldig koseligt! Igår va det skule igjen, og me begynte dagen med kor, någe så e vanskeligt så tidligt på mårningen! Itte skulen så va det fruktsalat på C, før møte! Me har møteveka her nå, med møter tirs, ons og tors. Veldig bra! Etter møte va det duka for Mamma Mia! Yeei!! Nok ein seine kveld, å alt for tungt å stå opp idag tidligt! Men slig e vell kanskje folkehøgskule-livet?

Du e nå oppdatert!

Ingen kommentarer: