fredag 17. oktober 2008

Linje og samarbeidsuke :)

Hei igjen!

Då får eg bjunna me å fortella ka så har skjedd på verket den sista tiå.. På fredag va eg så heldige at eg fekk ver me Solveig Z heim te Oslo. Di sko ha ett seminar på skulen så hette På Flykt, så arrangeres av Røde Kors Ungdom, å d va mye vandring i skogen å opp å ner, så d va nok kje d besta for kneet mitt. Så då blei eg heller me heim te Solveig. Der va me heima i leiligheten på kvelden å bare slappte av.. På lørdagen va det shopping i Oslo så sto på planen! Seinare på dagen va me innom å hilste på någen venner av Solveig. På sundagen va eg me å såg på når Solveig og hunden Frøya konkurerte i Rally-Lydighet. Det va 2 stevner, det eina konkurerte hu i, å det andra dømte hu.. Veldig kjekt å se på alle di flinke hundane:) Etterpå va det kyllingsalat sjå Solveig før me blei kjørt tebake te Hurdal..

På mandag va begynnelsen at ein linje/samarbeidsuke så me har hatt.. Det fyssta så sto på planen va 30-minutters klubben, der eg sto midt i løypå å viste vei siden eg ikkje kunne delta sjøl. Ingrid slo den 9 år gamle damerekorden - RESPEKT:) Ittepå va det fellesoppgaver før lunsj - så va begynnelsen på min oppvaskperiode. Det va grusomt, men det gjekk heldigvis lettare for kvar gong. Når me itte 1,5 time va ferdige så sko me jobba me Italia-presentasjonar der me va inndelt i fleire grupper, å sko presentera ulike ting med Italia.. Meg å Lene hadde om det å vera ung i Italia. På ittemiddagen rigga me te storskjerm i C-stuå å såg masse film. På tirsdagen va d presentasjonar å mye oppvask! Onsdagen så va me på landskamp, Norge-Nederland! Det va utrulig kjekt, sjøl om det blei tap. Torsdagen va d linjebytte, å me besøkte Kunst & Design før lunsj, der me kunne velga mellom keramikk, maling og strikking/hekling. Eg malte någen utruligt flotte malerier.. Itte lunsj så va me på besøk sjå ridning, der me fekk ri litt.. Min hest va utruligt hompete i travet, så d va ganske så vondt! Men veldig løje! Det va nesten litt løgnare å ver på sidelinjå å se på dei så rei enn å ri sjøl. På kvelden vaskte eg rommet, å c-stuå + rydda rommet! eg e stolt.. Nå kan kje Karina klaga når hu komme heim idag! Idag e d me så ska ha opplegg for di andre linjene, me Italia-lunsj å quiz. Imårå komme min kjære Ester på besøk, åsså ska eg kjøra me hu ner te Torp på sundag, då eg reise te Italia!!

Du e nå oppdatert!

Takk!

Ingen kommentarer: