lørdag 24. april 2010

I'm back home :)

Jeg er tilbake i gamlelandet.. Eller har forsåvidt vært det en måned nå. Og jeg synes det er utrolig godt ;) Men for å runde av mitt opphold i Australia, tenkte jeg at et siste blogginnlegg om mitt australske eventyr var på sin plass. Så skal jeg videre prøve å ha denne bloggen som en litt mer hverdagsblogg. Så jeg håper du fortsetter å titte innom. Og legg gjerne igjen en kommentar.

Litt bilder:

Utenfor kirken der vi bodde i 9 dager i Nepal.
Meg sammen med to herlige indiske unger :)
Meg og Hannah - scandinavian POWER
Essington Lewis House - mitt hjem for 6 mnd. Mitt rom er vinduet over Essington.

Meg og RayRay i Sydney - nydelig smoothie btw!
Bondi Beach

Vakre Newcastle

På middag i Sydney

Meg og Louise i Summer Bay

Gud har forandret livet mitt gjennom disse 6 mnd. Han er så GOD!

Ha en velsignet dag!

1 kommentar:

Therese :) sa...

Du e heilt fantastisk <3 Gla i deg