søndag 24. januar 2010

er i India!!

Ja, naa er jeg i India.. Har ikke saa mye tid til aa skrive, men tenkte det kunne vaere interessant aa vite at jeg er kommet frem i det minste:)

Flyturen (Sydney-Singapore-Chennai) gikk greit.. Etter en vill tur gjennom trafikken for aa kome frem til bussen som skulle frakte oss til basen, kjoerte vi gjennom mange sterke lukter.. jeg tenkte med det foerste: hjelp, denne lukte i 3 uker.. for her er der vanlig aa gjoere baade nr 1 og 2 i gaten, og det er mye soeppel, kombinert med sterke lukter i maten.. men det lukter heldigvis ikke saa mye der vi bor.. jeg hadde ikke seng inatt, for de trodde at navnet mitt var ett guttenavn aa hadde plasert meg paa ett rom med ca 10 andre gutter.. saa jeg maatte trenge meg paa ett av jenterommene.. Jeg hadde ett veldig tynt liggeunderlag som jeg skulle ligge paa, men en av dts studentene fra india nektet meg, og lot meg faa hennes madrass.. etter a ha gitt bort sengen sin til Rachel.. ett fantastisk folk..

Imorgen finner vi ut mer av hva vi skal gjoere her.. skal proeve aa oppdatere her, men kan ike love noe,,. har ikke internett pa basen.. og jeg er jo ikke her for aa bruke for mye tid paa internett heller..

Be for teamet og at vi nar ut til det indiske folket!!

Guds velsignelse,,

Bodil

Ingen kommentarer: