fredag 4. september 2009

4 veger igjen til avreise!!

Hei og hopp:)

Ja, du leste rett.. Nå e d bare 4 veger igjen te eg sette meg på flyet, i litt for månge timar, te Australia! Det så e litt brems e at eg e på et fly stort sett heile gospelcupen, så eg e så skuffa for at eg ikkje får me meg. særligt si d ska ver grandprix, å d har eg så sykt savna! Menmen, eg ska kosa meg på flyet eg!:) Idag har eg vore me Terese, som eg ikkje ser før eg komme heim. Hu reise te Israel på sundag å komme heim 2 dagar itte eg reise! Snakk om dårligt tima! Men, hu får nok oppleva kjempemasse! Eg og vil te Israel! Men.. ett eventyr om gongen!

Fram te avreise ska eg stort sett jobba + forbereda reisen. Ekje så veldigt godt igong me det kan du sei! Men, d vil nok falla på plass!! Eg glede meg jaffal. Newcastle virke som ein kjempekjekke by! You gotta love this city - sto der i LonelyPlanet bogå mi! Så dette kan kun bli bra! Men, så e eg der jo fysst å fremst for å lera meir om bibelen, å Gud:) Det blir så bra! 

I bilen på vei heim idag hørte eg på ein sang så hette David av Lisa Børud. Å då slo det meg koss møje me har å lera av David. Han fekk si hjelp fra Gud, å va ikkje redd for å stola på han. Sjøl kjempen Goliat va han ikkje redde for å møda. Eg syns jaffal at d e ein bra sang, så kan lera oss møje.. Når me har problemer kan me bare be Gud om hjelp, for Han hørre allti når me ber:)

Så tenkte eg at eg snart sko friska opp me litt bilder innpå her.. di komme, vent i spenning!:)

God bless,

Bodil

1 kommentar:

Unknown sa...

hehe eg reise t Israel;D yuuhu. men du må kosa deg kjempe masse i australia bodil. eg e kjempe gla i deg;D komme t å savna deg masse