søndag 12. juli 2009

Ett stort steg nærmare:)

Jada.. eg har tenkt; eg har jo nettopp blogga, men så fant eg jo ud at d va ei stund si alligavel.. 

Men nå har eg altså bestillt flybillettar te Sydney!
Reiseruten blir som følger:

Oslo - Brussel - Abu Dhabi - Sydney

Avreise fra Oslo, fredag 2.oktober kl.16.50! 
Ankomst Sydney, søndag 4.oktober kl.07.20

Tenke nå på å kanskje få te ett hurdalsbesøk før eg reise, si eg alligavel må te Oslo, men tiden vil vise! :)

Nå begynne det å falla på plass.. ane kje ka eg går te, men det blir nok heilt sikkert bra! Ellers så jobbe eg så å sei heila tiå. Bjunne å bli lei, men når lønnå komme e det verdt det:)
Neste uga e det barnehagen igjen, glede meg!!

Snakkes!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Laaang reise! Men det blir garantert verdt det ;)

Anonym sa...

hilsen Stine G.